Whitepaper Employer Branding
Zo creëer je een werkgeversmerk dat toptalent aantrekt
Employer Branding is niet hetzelfde als een sterke recruitmentcampagne of een goede wervingssite. Het is veel meer dan het aantrekken van nieuw talent via een wervelende wervingscampagne. Boven alles gaat Employer Branding om het creëren van een aantrekkelijke werkplek. En om het behouden en betrekken van je huidige medewerkers. Dit resulteert uiteindelijk in een beter werkgeversimago van je organisatie.
In deze whitepaper lees je alles over wat Employer Branding is en hoe dit helpt om toptalenten aan te trekken en te behouden. Lees snel verder en leer alles over Employer Branding.
Hoe helpt Employer Branding om talent aan te trekken en te behouden?
Employer Branding is belangrijk om succesvol medewerkers aan te trekken en te behouden. Sterker nog, organisaties die investeren in hun werkgeversmerk kunnen de cost-per-hire met 50 procent verlagen. Vanuit onderzoek van LinkedIn komt ook naar voren dat Employer Branding je 50 procent meer gekwalificeerde kandidaten oplevert.
Het werkgeversmerk vertelt het verhaal van jullie organisatie. Het helpt potentiële kandidaten zich voor te stellen dat ze in jullie organisatie werken en dat medewerkers jullie organisatie kiezen vanwege deze positieve ervaringen.
Lees hoe je jullie werkgeversmerk kunt versterken.
Dit komt aan bod in de whitepaper Employer Branding
- Wat is Employer Branding?
- Purpose gedreven organisaties scoren beter
- Langetermijn strategie
- De meest effectieve strategieën
- 5 stappen voor jouw Employer Branding