Overheid

De overheid is een aantrekkelijke werkgever. Employer Branding wordt ingezet door overheidsinstanties om zich te profileren. Overheidsorganisaties hebben vaak maatschappelijke vraagstukken waar werknemers direct invloed op kunnen uitoefenen. Dat is een mooie USP om te benoemen in een Employer Branding campagne. 

Klantcases

Mogelijkheden en Uitdagingen: Werken bij de Gemeenten Heemstede en Bloemendaal

Klant: Gemeenten Heemstede en Bloemendaal

Heemstede en Bloemendaal zijn kleine gemeentes waar veel kansen liggen. Beide ontwikkelen zich voortdurend en gaan toekomstige uitdagingen aan met kennis, vernieuwing en samenwerking. Er wordt gewerkt in een informele sfeer; je loopt hier zo bij de burgemeester of wethouder naar binnen. Werken bij de gemeenten Heemstede en Bloemendaal is niet voor iedereen weggelegd. Het gaat om het aantrekken van het juiste talent, mensen die kunnen schaken op vijf schaakborden tegelijk. Talent dat past bij de gemeenten Heemstede en Bloemendaal.

De Employee Value Proposition (EVP), inclusief bijhorende bewijsvoering, helpt om een eerlijk en duidelijk beeld te geven van werken bij de gemeenten Heemstede en Bloemendaal en verwachtingen bij kandidaten te managen.

Gemeente Bloemendaal logo

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

EVP voor gemeenten Heemstede en Bloemendaal

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Employee Value Proposition

Employee Value Proposition (EVP) met Merkbelofte

Klant: Waterschap De Dommel

Bij Waterschap De Dommel heb je letterlijk werk WAT ER toe doet. De uitdaging was duidelijk: het waterschap heeft ondersteuning nodig bij het verdiepen en aanscherpen van ‘het verhaal van Waterschap De Dommel’. Met andere woorden, ze zochten naar hun identiteit als aantrekkelijke werkgever en wilden de basis leggen voor hun positionering.

AdverStrategy heeft een Employee Value Proposition (EVP) ontwikkeld, inclusief een authentieke merkbelofte

Voor de komende jaren vormt deze EVP de basis van de Employer Brand strategie van Waterschap De Dommel voor aansprekende awareness & wervingscampagnes.

Waterschap De Dommel

Nulmeting en positioneringsanalyse na wijziging van de bedrijfsnaam

Klant: IVO Rechtspraak

Bij IVO Rechtspraak komen recht en IT samen. Deze organisatie ontwikkelt en beheert actuele digitale systemen voor de rechtspraak, die bijdragen aan een rechtvaardige samenleving. Hoewel het draait om geavanceerde technologie, staan mensen centraal. IVO Rechtspraak is de nieuwe naam van Spir-it, een naam die nog niet bij iedereen bekend is. Daarom werkt IVO Rechtspraak samen met AdverStrategy om het werkgeversmerk te versterken.

IVO Rechtspraak heeft continu IT-vacatures openstaan en zet diverse tactieken in om talent aan te trekken. Een multimediale wervingscampagne zorgt voor directe zichtbaarheid. Daarnaast leggen een campagnewebsite, testimonials en een positioneringsanalyse (nulmeting) de basis voor een duurzame strategie. Met een campagne van zes maanden gaan we aan de slag met doelstellingen: de naamsbekendheid vergroten, de zichtbaarheid als aantrekkelijke IT-werkgever verhogen en verkeer naar de landingspagina met openstaande vacatures genereren. Omdat content een belangrijke rol speelt in de campagne, hebben we onze meest ervaren tekstschrijvers ingezet.

IVO Rechtspraak logo

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

IVO rechtspraak

Deze organisaties vertrouwen op ons voor hun Employer Branding