Content Creatie
Voor een succesvolle wervingscampagne is unieke content onmisbaar. Content die specifiek is ontworpen om je doelgroep te verleiden. Bij AdverStrategy hebben we een team dat zich richt op unieke en resultaatgerichte content creatie voor jullie arbeidsmarktcommunicatie. Onze focus ligt altijd op het vinden van nieuw talent.Â
Â
Boodschap & Concept
Jouw merkbelofte tot leven brengen. Het succes van een campagne valt of staat met de boodschap en look & feel van de campagne. Een campagne kan nog zo goed getarget zijn, als de boodschap niet aanspreekt, wordt je doel niet bereikt. De juiste boodschap en look & feel die klopt met je organisatie en merkwaarden en –belofte trekt de juiste kandidaten aan. Hier draait het om emotie, gevoel en het samenbrengen van alle elementen die jullie organisatie uniek maken en onderscheiden van andere werkgevers.
Fotografie content
Potentiële kandidaten kijken verder dan de functieomschrijving voordat ze gaan solliciteren bij jouw organisatie. Ook het beeld dat zij hebben van een bedrijf speelt mee in de afweging om te gaan reageren op de vacature. Het is belangrijk dat jullie communicatie-uitingen aansluiten bij de identiteit van jullie organisatie. Met goede foto’s vergroot je de kans dat je precies die mensen aantrekt die passen bij jullie organisatie. Â
Video content
De meest aansprekende vorm van content creatie om werkzoekenden te overtuigen van jullie Employer Brand is video. Hiermee breng je de identiteit van jullie organisatie én jullie vacatures tot leven. Met video geef je een goed en compleet beeld van je bedrijf, waarmee je emoties kunt oproepen bij de kandidaat. Video is een essentieel onderdeel van jullie Employer Branding strategie en speelt een steeds grotere rol binnen recruitment. Vooral voor het bereiken van Generatie Z.Â
Campagne website
Een campagne website is een effectieve content vorm voor jullie Employer Branding strategie. Deze website is onderdeel van een campagne en heeft een tijdelijk karakter. Je laat zien wie je bent als werkgever, wat je te bieden hebt en wie je zoekt. Wij creëren een combinatie van aantrekkelijke beelden, teksten en interviews waarmee je de aandacht van je subdoelgroep voor deze campagne trekt. Je nodigt kandidaten uit om te reageren op de vacature die bij hen past. Zo krijg je meer en betere sollicitanten.
Â
Â
Een campagne website heeft de volgende voordelen:
- Je bereikt de juiste kandidaten voor jullie vacature
- Je verhoogt de kans dat talenten solliciteren
- Je laat een positieve indruk achter van jullie organisatie
Werken-bij website
Zet jullie hele organisatie, inclusief werkgeversmerk, in de spotlight met een werken-bij website in jullie huisstijl. Een werken-bij site is het middelpunt van jullie Employer Branding strategie. Geef een podium aan alle afdelingen, vacatures, carrièreperspectieven, historie en cultuur van de organisatie. De werken-bij websites van AdverStrategy zijn conversiegericht en we bieden deze ook meertalig aan. Rekening houdend met jullie recruitmentbudget bieden wij voor iedere organisatie een passende oplossing. Bovendien is het mogelijk om de werken-bij website te koppelen aan ons HROffice ATS. Gebruiksvriendelijk én tijdbesparend. Â
Vacature landingspagina
In deze dynamische arbeidsmarkt is het belangrijk om je te onderscheiden van de concurrentie. Een vacature landingspagina geeft een realistisch beeld van jullie bedrijfscultuur en van de functie. Zo krijgen sollicitanten op een boeiende manier een voorproefje van wat ze kunnen verwachten. En trek je de mensen aan die écht bij de organisatie en functie passen. Een belangrijk pluspunt van een vacature landingspagina is het gebruik van visuele elementen. Dit geeft sollicitanten een goed beeld van de organisatie, de werkomgeving, de sfeer en hun toekomstige collega’s. Onze vacature landingspagina werkt conversieverhogend en is kostenefficiënt.
Banner sets
Inzet van banners is één van de belangrijkste middelen om nieuw talent te bereiken. Beeldmateriaal en dus banners zijn effectieve oplossingen voor het verspreiden van bedrijfsinformatie bij de juiste doelgroep. De vertoning van banners wordt gebaseerd op vraag en aanbod.Â
Â
Een effectieve en onderscheidende banner is succesvol als deze aan de volgende voorwaarden voldoet:
Â
- Gebruik bannersets in meerdere formaten
- Zet retargeting in met maximaal 4 vertoningen
- Laat jullie huisstijl terugkomen in je banners
- Houd je teksten kort
Hulp nodig bij jullie Employer Brand positionering?
Vul het onderstaande formulier in of 023 553 0350.
Eén van onze Employer Branding strategen neemt binnen 2 werkdagen contact met je op!