Zakelijke dienstverlening
In een competitieve arbeidsmarkt kan Employer Branding het verschil maken tussen het aantrekken van topkandidaten of hen verliezen aan concurrenten. Een positief werkgeversimago geeft jullie organisatie een voorsprong bij het werven van toptalenten. Wij helpen je bij het ontwikkelen van jouw EVP, het communiceren van je werkgeversmerk naar potentiële sollicitanten en maken ambassadeurs van jullie huidige medewerkers. Â
Klantcases
Zo onderscheidt Aveco De Bondt zich als werkgever
Klant: Aveco de Bondt
Aveco de Bondt is een onafhankelijk bureau dat zich richt op water, infrastructuur, klimaat, bouw en duurzaamheid vraagstukken. Ze werken samen met overheden en marktpartijen om duurzame oplossingen te bedenken en uit te voeren voor landelijke uitdagingen op het gebied van omgeving en organisatie. Aveco de Bondt wilde weten wat hen onderscheidt als werkgever. Waar liggen de krachten van de organisatie? Wat maakt hen een goede werkgever? Wat zijn de ambities en kernwaarden die ze willen uitdragen?
Â
Daarom hebben we een Employee Value Scan (EVS) uitgevoerd om hun aantrekkelijkheid als werkgever vast te stellen. Via online sessies en deskresearch hebben we een goed beeld gekregen van Aveco de Bondt als werkgever. Naast onze andere pijlers is gekeken naar hun sterke punten, ambities en kernwaarden. Het resultaat is een op maat gemaakte scan die als startpunt dient voor de Employer Branding strategie van Avedo de Bondt. Zo kunnen ze hun unieke positie als werkgever laten zien en versterken.
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Solarfields, werkgever met een duurzame missie en visie
Klant: Solarfields
Solarfields helpt Nederland verduurzamen door grootschalige zonneparken en energiesystemen te realiseren. Om hun werkgeversmerk te versterken, hebben ze AdverStrategy gevraagd om een Employee Value Scan (EVS) uit te voeren. Met deze scan hebben we de drijfveren en motivaties van de medewerkers van Solarfields onderzocht. In drie weken tijd hebben we een rapport opgesteld met daarin:Â
De unieke aspecten van werken bij Solarfields.
De kansen en uitdagingen voor het aantrekken en behouden van talent.
De bouwstenen voor de strategie en campagnes om Solarfields als werkgever te positioneren.
We hebben de resultaten van de scan uitvoerig toegelicht, en concrete aanbevelingen gedaan voor het verbeteren van de sollicitatie-ervaring, de werksfeer en de retentie. Met deze inzichten kan Solarfields zich onderscheiden als een werkgever met een duurzame missie en visie.
Onthulling van de ware kracht van Syncasso
Klant: Syncassso
Syncasso is een incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie die gelooft in een intelligente incassoaanpak waarin ze opdrachtgevers, debiteurklanten en de maatschappij duurzaam verder willen helpen. Dat is de visie van Syncasso: we cash we care. Om deze visie waar te maken, wil Syncasso weten wat hun medewerkers drijft en bindt.
Daarom heeft Syncasso een Employee Value Scan (EVS) laten uitvoeren door AdverStrategy, met als hoofdvraag: wat maakt ons als organisatie uniek? De resultaten van deze EVS zijn opgedeeld in verschillende pijlers, zoals werkgeversimago, cultuur en sociale dynamieken. Deze pijlers bieden inzicht in de triggers en barriers en kan Syncasso gebruiken in hun de interne en externe employer branding. De volgende stappen bestaan onder andere uit het formuleren van een merkbelofte en arbeidsmarktstrategie.
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Passende doelgroep benadering & 40-50 sollicitaties per dag
Z-Works groeit snel en heeft daarom behoefte aan uitbreiding van het team telefonisch verkopers. Om hieraan te voldoen wil de recruitmentafdeling dagelijks 40-45 sollicitaties ontvangen. Z-Works zoekt volledige ontzorging in het wervingsproces en wil de juiste vertaalslag van de functie van Telefonisch Verkoper en het bedrijf kunnen maken richting de doelgroep, om de kwaliteit van sollicitanten te verhogen.
Om dit te bereiken zijn diverse oplossingen geïmplementeerd, waaronder een Jobmarketing campagne met CPC (Cost Per Click) en CPA (Cost Per Application), de ontwikkeling van een Job Value Scan (JVS), het herschrijven van vacatureteksten en teksten op de werken-bij website, en de creatie van passend employer branding video- en beeldmateriaal.
Zo hebben we niet alleen de kwantiteit maar ook de kwaliteit van sollicitanten laten toenemen, zodat Z-Works hoogwaardige Telefonisch Verkopers kan aantrekken in lijn met hun bedrijfsdoelstellingen.
Bewustwordingscampagne & Arbeidsmarktcommunicatie
Klant: Tecforce
Uit een fusie van verschillende organisaties is Tecforce ontstaan. De wens van de klant is om het werkgeversmerk van Tecforce aanzienlijk te verbeteren en bewustwording te creëren binnen de doelgroep. Met een bewustwordingscampagne streeft Tecforce ernaar om top of mind te worden bij potentiële doelgroepen die wellicht nog nooit van Tecforce hebben gehoord. Wij starten een Awarenesscampagne die Tecforce bij de beoogde doelgroepen neerzet als aantrekkelijke werkgever en de nieuwe uitstraling van Tecforce laat zien. De doelstellingen van deze campagne zijn het vergroten van de bekendheid binnen de relevante doelgroep en het vormgeven van het merk en de merkbeleving.
Om deze doelen te bereiken, is besloten om de campagne te verspreiden via mobiele en sociale media. Met meer dan 8 miljoen impressies kunnen we terugkijken op een uiterst succesvolle campagne. In deze campagne zijn ook enkele actuele vacatures opgenomen, met succesvolle resultaten.
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via