Awareness campagnes

Nu de kernwaarden en gewenste talenten zijn bepaald, is de logische vervolgstap een Employer Branding campagne. Wij creëren een maatwerk campagneplan om jullie werkgeversmerk te versterken, met de juiste boodschap op het juiste moment via de juiste kanalen. Met een langere termijn aanpak zorgen we voor een solide zichtbaarheid in de markt, zodat potentiële kandidaten jullie organisatie niet kunnen missen als aantrekkelijke werkgever!

Awareness Campagnes

Social Media

Social Media helpen je om jullie vacatures onder de aandacht te brengen bij de juiste kandidaten. Met onze realtime, datagedreven Jobposting Tool zorgen we ervoor dat jullie vacatures getoond worden aan talenten die passen bij het profiel dat je zoekt. We maken gebruik van slimme targeting op basis van onder andere leeftijd, geslacht, locatie en interesses. Mediakanalen die wij aanbieden voor Awareness campagnes zijn bijvoorbeeld: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Spotify, TikTok en Snapchat.

Google Advertising

Wij zorgen ervoor dat jouw Awareness campagnes als eerste in de Google zoekresultaten verschijnen. Ook optimaliseren wij jullie advertenties voor Google Search en Google Display, zodat je bovenaan staat in Google. Daarmee behaal je een voorsprong op de concurrentie.

 

Met een Google campagne profiteer je van een:

  • Sterke zichtbaarheid in de zoekmachine
  • Hoge relevantie voor je doelgroep
  • Goede ROI door gerichte advertenties
  • Groter bereik van geïnteresseerde kandidaten

Mobile advertising

Via Mobile advertising leggen we in veelgebruikte apps contact met jullie doelgroep. Met Rich Media Display advertenties op populaire apps in Nederland bereiken we jouw doelgroep op elk moment van de dag. 

 

Met Mobile Recruitment profiteer je van:

  • Gerichte targeting op basis van locatie, interesses en gedrag
  • Hoge zichtbaarheid en betrokkenheid bij jullie doelgroep
  • Overtuigende boodschap met interactieve en visuele elementen
  • Retargeting om de awareness te verhogen
Digital-out-of-home

Digital-out-of-home

Adverteren op smart devices is de toekomst. Met Digital-out-of-home (DOOH) kun je jullie campagnes verrijken en gerichter dan ooit jullie doelgroepen bereiken. Via DOOH bereik je mensen in hun eigen belevingswereld, precies op het juiste moment en op de juiste plaats. Denk aan korte video’s of animaties op digitale schermen bij tankstations of in de sportschool. Wij denken graag met je mee over een slimme en strategische inzet van DOOH in jullie Awareness campagne. 

Exclusieve Indeed campagnes

Met onze exclusieve Indeed Employer Branding Ads campagnes bereik je zowel passief als actief werkzoekenden op platforms als Indeed, Glassdoor en duizenden andere betrouwbare websites. Dankzij een maximaal bereik, geoptimaliseerde advertentieplaatsingen en specifieke targeting opties wordt jullie unieke merkverhaal getoond aan de juiste doelgroep. Target kandidaten op basis van hun locatie, cv-gegevens, zoekgedrag en relevantie. Dit helpt je merkbekendheid binnen deze doelgroep te vergroten én jullie werkgeversmerk te versterken. 

Als je Employer Branding Ads combineert met Sponsored Jobs, dan zijn kandidaten 27% meer geneigd om op de solliciteer-knop te drukken. Met als gevolg een lagere gemiddelde Cost Per Applicant (CPA). 

Met Indeed Employer Branding Ads optimaliseer je jullie wervingsproces en trek je de beste talenten aan tegen lagere kosten.

Exclusieve LinkedIn campagnes

Vanuit onze samenwerking met LinkedIn bieden wij naast jobslots ook een exclusief (en uitsluitend voor ons Adver-Online Group) tailormade awareness pakket voor jullie recruitment vraagstukken aan. Dit pakket én het aantrekkelijke instaptarief vind je op onze realtime jobposting tool www.gotomyjob.nl.

 

 

Zo profiteer jij van onze exclusieve LinkedIn Employer Brand pakketten (Awareness pakketten):

  • Promoot jullie werkgeversmerk bij de doelgroep (“kandidaten zijn 1,8 keer meer geneigd om te solliciteren als ze  een organisatie herkennen”);
  • Bereik de juiste profielen op basis van locatie, cv, zoekgedrag en relevantie om de merkbekendheid binnen deze doelgroep te vergroten en het werkgeversmerk te versterken;
  • Laat jullie awareness (Employer Brand) uiting 21 dagen lang zien aan jullie doelgroep;
  • Betaal alleen voor de profielen die jullie awareness uiting echt zien (CPM);
  • Vraag een maatwerkpakket aan voor langere looptijden en/of  grotere budgetten (vanaf € 2.500).

Influencer recruitment

Generatie Z is kritisch en selectief als het gaat om online content. Ze prikken zo door oppervlakkige en ongeloofwaardige boodschappen heen. Om deze doelgroep te bereiken, moet je dus origineel en eerlijk zijn. Dat is precies wat wij doen met influencer recruitment. Wij zorgen ervoor dat onze jobfluencers perfect passen bij jullie concept en Employer Brand, zodat ze waardevolle interacties aangaan met generatie Z. Hiermee bieden we een unieke en innovatieve tactiek van arbeidsmarktcommunicatie en werving voor Gen Z.

Gen Z

Hulp nodig bij jullie Employer Brand-positionering?

Vul het onderstaande formulier in of     023 553 0350.

Eén van onze Employer Branding strategen neemt binnen 2 werkdagen contact met je op!

  • Hoe kunnen we je bereiken?


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.