Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang maandelijks het laatste nieuws over arbeidsmarktcommunicatie & Employer Branding
Bij het formuleren van de arbeidsmarktcommunicatiestrategie staan de volgende vragen centraal:
Â
Â
Het gaat erom de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep via het juiste kanaal te brengen.
Belangrijke elementen in deze strategie zijn:
Â
Â
Met dit raamwerk heeft Gemeente Heemstede-Bloemendaal de benodigde tools om gerichte content en campagnes op te starten, met duidelijke doelstellingen voor elk touchpoint in de candidate journey. Dit zorgt voor consistente en doeltreffende communicatie, wat uiteindelijk leidt tot een sterker employer brand en een effectievere wervingsstrategie.
De EVP fungeert hierbij als kompas, waardoor alle communicatie-uitingen in lijn zijn met de kernwaarden en beloftes van Gemeente Heemstede-Bloemendaal aan haar huidige en toekomstige medewerkers.
* Vanwege vertrouwelijke aard kunnen we niet alle inhoudelijke details van deze strategie openbaar maken. Bovenstaande samenvatting biedt een overzicht van de belangrijkste elementen en aanpak.
En ontvang maandelijks het laatste nieuws over arbeidsmarktcommunicatie & Employer Branding
Haarlem
Utrecht
Florapark 11 – HQ
2012 HK Haarlem
Adver-Online Group 2024. Alle rechten voorbehouden.